My Blog List

Friday, February 19, 2010

dari behor pulai ke narita airport (episode 1) samb....



assalamualaikum wbt,
salam sejahtera..

Hari Sabtu, bangun awal. Sebabnya weekdays kerja, dok sibuk hal kerja saja.... so hari Sabtu, sibuk hal peribadi pulak. Pegi bank bayar hutang, servis kereta, beli barang rumah... jogging hehehehe :)

Anyway, saya nak sambung cerita penglipur lara..

Kali ni saya nk cerita sedikit sebanyak tentang peribadi saya (rasanya banyak kot)..
Saya seorang yang liberal, simple, open minded dan suka cuba untuk berlaku adil (bukan berpoligami erk). Dari segi minat dan hobi pulak, saya rasa mcm all rounder..

Sukan contohnya.. saya minat semua jenis sukan.. dan saya boleh main semua sukan yang biasala.. volleyball, takraw, bola, badminton, hoki dan tahapnya pulak.. lebih daripada average... maksudnya.. dekat-dekat nak terrer la hehehehehe.. tapi kalau macam golf, squash, terjun papan anjal? synchronise swimming? lawan pedang?... mcm2 tuh taklah pulak reti main.. kira sukan-sukan yg biasa la..

Muzik pula, saya suka semua jenis genre.. setiap genre tu ada idola saya.. baik dangdut, rock, soul, ballad, asli, enka, patriotik, indie, grunch, alternative bla bla bla... bak kata pepatah.. I will enjoy all the good stuffs.. tapi lagu-lagu mcm punk not dead tuhhh.. ermm sorila kurennng sikit.. heheheheh

Ketukangan pulak, saya memegang diploma in mechanical engineering, bachelor degree in business admin.. hah.. dh pelik..kan?? Tahun depan ingat nk sambung kepelikan itu untuk masters pulak... samada masters of sc in tech management, masters of sc in occupational safety and health ataupun yg MHRM ke tgk la yg mana dapat :)

Melalui cerita-cerita di atas.. bolehlah disimpulkan yang saya nih jenis suka explore benda-benda baru... dan apabila dh suka sesuatu... dh "into it" org kata... saya akan menjadi detail... saya tak gemar stuck dalam satu bidang... satu tempat or lebih tepat lagi.. hidup dalam kepompong lah...
hehehehehehe

Tapi yang paaaaaaaling penting dalam diri saya ialah.. I have a very good sense of respect.. and also.. I also know how to really appreciate people, especially who are kind to me.... Saya akan cubalah tunjuk my gratitude.. whether in the mainstream way.. or undeground hehehehehehehe

Oklah... banyak kerja hari Sabtu... dok celah-celah tu BOSS ajak main badminton pulak... kerja..kerja..kerja..

Sambung NANTI!!!!!!

2 comments:

tuan director said...

bila nak sambung ni

syahmeola said...

ni dah sambung.. baca la